Milyen dokumentumok szükségesek az eredetiségvizsgálathoz
Alapesetben azt lehet elmondani, hogy a gépjármű és a tulajdonos alapdokumentumai.
Szükséges a jármű forgalmi engedélye, törzskönyve, illetve a vevő személyi igazolványa vagy útlevele és jogosítványa, valamint az adásvételi vagy ajándékozási stb. szerződés.
Ezen dokumentumok bemutatása és az elektronikus rendszerben való rögzítésük nélkül, az eredetiségvizsgálat nem végezhető el!
Ha nem az új tulajdonos jár el az ügyben akkor meghatalmazás is szükséges az eredetiségvizsga elvégzéséhez.
Amennyiben jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság lesz a jármű új tulajdonosa, akkor szükséges még
- 3 hónapnál nem régebbi cégbírósági bejegyzés, vagy a Céginformációs és az Elektronikus Cégeljárásban Közreműködő Szolgálat által közokirat vagy elektronikus közokirat formájában kiadott cégkivonat, vagy ezek közjegyző vagy ügyvéd által hitelesített másolata
- közjegyzői által hitelesített aláírási címpéldány vagy ügyvéd által ellenjegyzett aláírás minta, avagy ezek közjegyző által hitelesített másolata
- a cég ügyintézőjének eljárási jogosultságát igazoló megbízása, vagy meghatalmazás
- egyéb a járművel kapcsolatos okmány (hatósági határozat)
Természetesen a gépjármű is szükséges a vizsgálathoz, azt se hagyjuk otthon ;)
Nincs bankkártyás fizetés!
További kérdésével nyugodtan keressen elérhetőségeinken!
+36 70 293 8034